LabuSayong@SiputSedut

Quiz 10 Minute @ 10 Saat...

Published by sH@h @nDy under on Thursday, March 26, 2009
Argh... Arini aku tension sangat sebab ape?... Sebab aku dah la kena buat labsheet yg ak xtau nak buat tapi kena antar gak petang ni... Pastu plak petang ni ada lak kuiz Operating System... Korang nak tau ape yg berlaku?... Camni...

Mula-mula lecture tu ajar la cam biasakan... Pastu bila masa nak abis dia pun start la nak buat kuiz... At that moment you know, I didn't read anything about the chapter... I'm dead i'm said to myself... Huhu... dah la dok sorang-sorang & xde sape-sape nak aku tiru... Petang ni ada 2 kuiz cahpter 4 & 5... mula-mula chapter 5... Aku yg x tau ape2 ni pun perah gak la otak yg xde apa2 dalamnya tu... Huhu... Pastu dia bagi tgk note 1 minit... Lagi la kesian kat ak... Note pun ak xde... Buku lg la xde...

Lepas 1 minit tu dia terus la kutip kertas kuiz tu... Aik... Dalam kertas tu tulis 10 minit tapi x sampai 5 minit dia dah kutip... Baik tulis 5 minit... Argh... Aku geram lg... Tu xpe gak... Lepas tu kita org buat la kuiz bab 4 yg tulis masanya 10 MINIT!!!... Bukan 1 minit dia tulis ye... Aku yg ddk sorg2 ni jadi cam org gila la...

At first to be fair with everyone he said that everyone hand should be below the table... So everyone do it... I'm one of the person that got the paper earlier... Then, after everyone got the paper, he ask us to look the answer on the note... My God!!!... Just for 1 minit to look up for the answer and then he collect the paper back... As far as I remember I only manage to answer a few of the question... So he collect it with my heart broken feeling... It's not fair...

If he said want to be fair with everyone he souldn't do like that... Setidak-tidaknya dia cuba la ckp suruh hantar ke depan dalam masa 10 saat ke... Ni x dia ambil kertas jawapan ak dulu yg tentu-tentunya x dpt jwb tu... Huhu... Aku tgk ada yg lari bwk kertas tu sbb nak tiru n tulis jawapan dia... Adil ke macam tu... Sampai ada kertas kwn aku yg terkoyak dirampas oleh beliau... Kalau camtu baik xyah buat kuiz...

So arini aku betul-betul sedih ngan apa yang berlaku... Sedih gak ngan diri aku sebab x blajar elok2... So arini walaupun aku sakit hati tapi ak belajar sesuatu iaitu kita hendaklah sentiasa bersedia dengan apa jua halangan yg dtg... bak kata pepatah " Sediakan payung sebelum hujan"... So aku pun kena la belajar semula betul-beetul smpi paham agar kejadia hari ni x berulang lagi...

3 comments:

marissa norfis said... @ March 27, 2009 at 12:23 AM

nie larr nama dia pop quiz..giler mengetop ah...hehehe..sabo jer lah...

nadya said... @ April 8, 2009 at 11:19 AM

kui3...
sabo jela...
kelakar pun ade..
tak penah aku wat kuiz mcm ney lg..riuh rendah...
mesti igt pye smpai abes sem..
lecturer mmg sempoi..ley plk tgk notes..
sek baek member2 bwk notes..
copy trus..kui3..
ade plk yg berlari2 tue..termasukla aku..ntah pape la...

p/s *harap dapat best mark la utk final nnt...
keep studying!!

sH@h @nDy said... @ April 17, 2009 at 10:24 PM

em...
ak lak yg jadi mangsanya..
huhu...

Post a Comment

 

Followers